tisdag 24 juli 2012

NÅGONTING ANNAT

Äsch då, nu gjorde man avkall på allt vad nattsömn heter.

Såklart drygt, i synnerhet pga att jag har huvudvärk och även mår lite illa och det vore ju faktiskt toppen om man bara kunde få sova bort det. Men ja, istället står inget i huvudet stilla och hjärtat slår lite underligt hårt. Men lite välkommet är det då jag&pv tydligen ska på middag hos hans ex och hennes man på onsdag så om jag inte sover denna natt kommer jag definitivt få sova nästa och vakna pigg och älskvärd inför vad som i bästa fall blir de mest kymiga timmarna i hela mitt liv.

Vad har man på sig till något sånt? Vill se... mogen och graciös ut. Lol, är ingetdera och kommer aldrig någonsin ge det intrycket. Åh, herre...

Det är lustigt egentligen, alltid när man säger till någon normal jävel att man ibland plågas av insomnia så tror hen att man är helt sjuk i huvudet/tyngs av allvarliga bryderier. Men nää, det behöver inte alls vara så (även om det ofta kan vara så), ibland kan huvudet bara inte varva ner och det är HELA grejen. Så är det nu för mig, det sistnämnda.

Om två eller tre timmar ska jag släpa mig ut på tretimmarspromenad hade jag tänkt. Skulle ju givetvis kunna göra det nu men att vara klar med promenaden klockan halv åtta halv nio blir alldeles perfekt, då kan man äta frukost och sedan kan dagen börja på riktigt.

Nu har jag inget mer att säga och det var ju  tråkigt för min del för jag kan ändå inte koncentrera mig på läsning. (Eller jo, men typ femtio sidor åt gången)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar